Wij vinden het leuk, als u een bericht in ons gastenboek achterlaat!

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben. We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
40 berichten.
Franklin en Ester uit Nieuw Vossemeer schreef op 24/06/2026 om 18:55
Wij verbleven van 13 t/m 19 juni op de camping, met 2 stellen waarvan 2 personen in een rolstoel. Zeer hartelijk ontvangen door Tom en Judith, met gebakje zelfs, omdat de camping net weer heropend was! Ze dachten direct met ons mee om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Hebben ook meteen enkele aanpassingen gedaan in het mindervaliden sanitair. Heel erg fijn! Ook de ouders van Tom zetten hun schouders eronder. Een hele fijne camping, als het leven het toelaat, komen we graag nogeens terug! Tom en Judith, heel veel succes. Groetjes Ester en Franklin
Ad en Angelique Simons uit Nieuw Vossemeer schreef op 24/06/2026 om 12:32
Wij zijn van 13 tm 18 juni bij Tom en Judith op Camping de Kluis geweest. Hartelijk verwelkomt, en zij staan open voor tips. Wij waren met 2 stellen, 2 personen in een rolstoel. Er werdt gelijk gehandeld i.v.m verbetering aanpassingen aangepast sanitair. Super fijn, wij wensen jullie een mooi eerste seizoen. En komen zeker terug. Grt Ad en Angelique.
Vera vlaanderen uit Tienhoven/Utrecht schreef op 18/06/2026 om 20:25
Wat mij betreft hebben Tom en Judith het al goed voor elkaar. Ik en Flip🐈‍⬛ kwamenuit frankrijk vandaan met 32 graden en we snakten naar een beschut plekje. Na 2x nee is vol gehoord te hebben en wij beiden, de camper en de telefoon inmiddels oververhit waren. Kon ik na een half uurtje weer bellen naar deze camping, werd niet opgenomen. Wat nu, gelukkig belde er een hele vriendelijke dame mij terug, en ja hoor ik kon komen. Pffffff dat geeft rust. Verwelkomd door de lieve ouders die mij vertelde dat ze nog een beetje hielpen omdat het stel ook nog werken. Flip en ik waren zo blij met een heerlijk plekje onder de bomen. Sanitair is TOP. Dussss zoek je een rustige camping met mooi schoon sanitair en mooie ruime plaatsen in het limburgse platteland . Ik zeg komen.
Margreeth en Gidi uit Akkrum schreef op 10/05/2026 om 10:32
Dit weekend waren we voor een feestje in Heeze. We konden nog een laatste keer bij Hans op de camping staan voor hij het overdraagt aan de nieuwe eigenaren. De camping lag er prachtig bij. Alles was mooi groen en gesnoeid. De nieuwe eigenaren hebben al veel werk verzet en kunnen het jarenlange werk van Hans en daarvoor zijn vader met vertrouwen voortzetten. Het was fijn als laatste gasten van Hans op de camping te mogen staan en hopen in de toekomst nog terug te komen. Hans en Youri, bedankt voor de gastvrijheid.
Karin en Heleen uit Rotterdam schreef op 22/06/2025 om 13:18
Wat een heerlijk tropisch weekend hadden wij op de camping en wat is de schaduw dan welkom. Al heel rap één van onze favoriete campings geworden. Wat een rust. Tot de volgende keer.
Patricia uit Den Hoorn schreef op 27/07/2024 om 17:12
We kwamen aan in de stromende regen maar dat weerhield beheerder niet om ons persoonlijk welkom te heten. Ondanks de regen was het sanitair krakend schoon en hebben we genoten van een paar fijne dagen op deze camping. Eigenlijk een pareltje wat je liever voor jezelf houd maar wij komen zeker terug!!!
Dorine uit Van Opbergen Evers schreef op 21/07/2024 om 15:34
Wat een leuke camping, veel groen, alles voorhanden. Behalve loosplek voor grijs maar dit mag de pret niet drukken want het kan wel met de hand. Uitbaters zeer vriendelijk en ook hun hond wat een lieverd. Als je het leuk vindt rent hij graag achter zijn bal aan. Ik zou zeggen doen, wij gaan hier zeker terug komen.
Heirman uit België schreef op 24/06/2024 om 12:33
Vriendelijk ontvangen bij aankomst, leuke uitleg ivm camping en nutsvoorzieningen, douche, mini keuken zelfbediening waar je drankjes kan nuttigen regen betaling. Wifi vond onze tiener dochter dan weer de max. En het shoppen in Eindhoven. Wij stonden op nr 7 op de camping 22/06/2024 tot 24/06/2024. En komen zeker terug. Gr An & steven
Hobus uit Weert schreef op 10/09/2023 om 18:06
Toen we aankwamen werden we vriendelijk ontvangen door eigenaresse. Korte rondleiding gehad. Keuze genoeg voor zonnige plaatsen of heerlijk onder de bomen. Sanitair en douchen zijn royaal en schoon. Genoeg te doen in de omgeving voor wandelaars of fietsers. Een fijne camping voor rustzoekers. Het aanbevelen waard.
Huib en Leanda van Koppenhagen uit Competa Malaga schreef op 26/07/2023 om 15:46
Wij hebben ruim een week gekampeerd op deze kleine rustige natuurcamping. Ruime plekken, prima Wifi en superschone Wc- en doucheruimte. Twee startende nieuwe sympathieke eigenaren doen er alles aan om deze camping naar hun smaak te runnen. Camping is ideaal om de omgeving bv per fiets te verkennen. Deze camping raden wij zeker aan voor mensen die ver van de hectiek willen blijven.
Anne-Marie en Wim uit Oss schreef op 21/07/2023 om 17:42
We hebben een weekend op de camping gestaan met onze camper. We hebben een mooie fietstocht gemaakt en vanaf de camping een wandeling gemaakt van 10 km. De route ging langs de meanderde Sterkselse Aa en kasteel Heeze. Schitterende omgeving. Op de camping werden we vriendelijk ontvangen en we hadden een mooie plek op de camping. De camping ligt rustig gelegen en de voorzieningen zijn top! Echt een aanrader. Zie ons filmpje van de wandeling: https://youtu.be/70LmBG8DfIQ
E Leidekker uit Den Haag schreef op 09/09/2022 om 11:23
Wij hebben 3 fijne dagen hier gestaan. Een leuke kleinschalige camping, alles wat je nodig hebt is er. Toiletgebouw keurig, wasmachine. Wij zouden graag terugkomen. En wensen de vriendelijke eigenaar een goed herstel toe van zijn komende operatie.
herman en janny barink uit ede schreef op 19/08/2022 om 18:01
Beste Hans, ondanks het verdriet hebben wij toch een hele mooie tijd gehad op de camping, alles was tiptop geregeld. Sanitair werd iedere dag goed schoongemaakt. Wij wensen jou en Youri veel sterkte de komende tijd, lieve groeten van Herman en Janny!
Eli Heijnemans uit Tilburg schreef op 06/06/2022 om 15:17
Hoi Hans en Helen, We hebben weer een fijne vakantie bij jullie gehad. Het is een rustige camping met veel bomen en struiken. Dit trekt veel vogels aan, hetgeen we ook horen. De wifi installatie is sterk verbeterd, dit was in het verleden een stuk minder maar nu hebben we een sterk signaal. Hier kunnen veel campings een voorbeeld aan nemen. Het toiletgebouw is netjes en wordt goed bijgehouden. De enkele wandcontactdozen in de fietsenberging zijn nu ook vervangen voor dubbele wandcontactdozen. Dit bied veel mogelijkheden voor extra fietsen op te kunnen laden. Verder zijn er mooie fietsrouten in de buurt. Ik kan geen negatief punt bedenken. Als we jullie hiervoor een punt geven wordt het zeker een 9.5 Nogmaal bedankt voor de gastvrijheid. Groeten Eli en Resi Heijnemans uit Tilburg
Annette en Paul de Jong- van de Steeg uit Oss schreef op 29/05/2022 om 09:02
We hebben een heerlijk Hemelvaartsweekend hier gehad. Mooie plekken, goed en schoon sanitair. Mooie uitvalsbasis om te wandelen en te fietsen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Michiel Hazelhof uit Culemborg schreef op 14/04/2022 om 15:50
Dank voor een gezellige en vooral rustige week camperen, zeker voor herhaling vatbaar!
Kees en Inge uit Limmen schreef op 20/09/2021 om 14:47
4 nachtjes heerlijk verbleven op de camping. Fijne grote plekken en super schoon sanitair. Op wandel afstand( 20 min) van Heeze en dichtbij de bossen.Zeer vriendelijke eigenaar. Wij komen zeker terug.
Henny en Theo Wassink uit Borculo schreef op 11/09/2021 om 17:40
Wij zijn na een jaar of 10 weer eens terug bij camping”de kluis” en werden als oude vrienden verwelkomt,deze camping heeft 17 heel intieme plaatsen waar je echt op je eigen plek je thuis voelt.Het sanitair is brandschoon de afwasplaatsen is een leuke ontmoetings plek om ook mede campinggasten te ontmoeten en wij komen er beslist weer wat vaker..
Fam. Ekkebus-Fam.Burky uit Aardenburg/Oostburg schreef op 29/06/2021 om 22:54
Beste fam.Koop, Wat een fijne camping om te staan bij jullie. Goede ontvangst, netjes onderhouden toilet- en douchegebouw. Een zekere aanrader 👍🏻
Johan Lapidaire uit Zoetermeer schreef op 28/06/2021 om 21:53
Wat een lekker campinkie om aangenaam te vertoeven. We zijn al twee keer eerder hier geweest. Andermaal is alles soepel geregeld en goed onderhouden; de faciliteiten zijn schoon en netjes. Heerlijk om zo in het dorp van ‘ons mam’ te zijn en alwaar mijn roots liggen. We gaan hier zeker voor een vierde keer terug komen. Jammer dat de wifi zo vaak wegfloept tijdens het EK2020. Extra stroomverbruik boven de 3 kWu per dag werd aan het eind netjes verrekend.