Gastenboek
Wij vinden het leuk, als u een bericht in ons gastenboek achterlaat!
40 berichten.
Ine Huijbers
uit
Gemert
schreef op 28/06/2021
om
14:02
14 juni 2021 Heb er 10 dagen heerlijk in de schaduw gestaan. Was wel nodig met deze hitte. Ik ben zeer tevreden over de locatie en ook het sanitair ziet er erg schoon uit. Wat erg fijn was, dat we met de hitte getrakteerd werden met een ijsje.. Ik kom zeker weer een keertje terug. Groetjes Ine
Eli en Resi Heijnemans
uit
Tilburg
schreef op 13/07/2020
om
09:28
Wij hebben 13 dagen op de kluis gekampeerd en zijn erg tevreden over de locatie maar ook over het sanitair. Mooie plaatsen met voldoende privacy. Wij komen zeker terug, nog dit jaar en ook komend jaar
Brand
uit
Veendam
schreef op 11/07/2020
om
22:15
Wij hebben 3 leuke dagen gehad op deze camping. Het is een kleine camping, maar heel leuk ingedeeld.Het sanitair is erg mooi en schoon. De eigenaar loopt soms even over de camping, en is altijd in voor een praatje, en wil alles wel voor je doen. Het is geen camping voor jonge kinderen.
Tanja und Stephan
uit
Wermelskirchen, Deutschland
schreef op 22/03/2020
om
18:12
Wir waren vom 13.3. bis 21.3.2020 mit unserem Wohnmobil und 2 Hunden Gäste auf dem Campingplatz De Kluis. Die Gastgeber waren sehr nett und hilfsbereit. Der Platz ist toll, grosse Stellplätze auch für Wohnmobile, alles sehr schön grün und gepflegt. Saubere Sanitäranlagen, alles gut gepflegt. Klein (nur 17 Plätze), aber oho. Schöne Umgebung, die zum Wandern und Fahrradfahren einlädt. Im nahen Ort Heeze, auch zu Fuss (20 min.) oder mit dem Fahrrad schnell erreichbar, ist alles nötige vorhanden. Gerne wieder
Willemien en Theo
uit
Tilburg
schreef op 30/06/2019
om
12:57
We zijn in de meivakantie 2 weken op de camping geweest en heerlijke weken gehad. Mooie omgeving en de camping was perfect Sanitair netjes op orde. Zeker een aanrader.
Chris en Carolina Engwerda
uit
Noord-Scharwoude
schreef op 11/06/2019
om
23:25
Weer héérlijk gekampeerd in Heeze op de Kluis! Het gevoel van thuiskomen is rijkelijk aanwezig en de camping heeft alles wat wij zoeken en dat is vooral rust en natuur. We zijn de tel kwijt hoe vaak we hier al komen, zo goed bevalt de camping en de omgeving. Mooi sanitair gebouw wat voor mij een pre is. Een dikke 10 voor de familie Koop!
Bas de Koning
uit
Oosterhout
schreef op 15/05/2019
om
20:20
Deze camping is echt een aanrader. Prachtige plekken en een prima sanitair. De omgeving is ideaal voor fietsers en wandelaars, want het is een aaneenschakeling van natuurgebieden met fijne paden. Lekker dicht bij het dorp Heeze. En de familie Koop is heel behulpzaam en vriendelijk. Wij stonden hier met de pasen al voor de derde keer.
Iersel van
uit
Goirle
schreef op 23/04/2019
om
18:05
Fijn dat de camping al vroeg in het seizoen geopend was (eind maart ) Vriendelijke eigenaar, nieuw sanitair , zonder muntjes, goede wifi ontvangst.Overdekte fietsen stalling, veel fiets en wandelroutes in de omgeving en het dorp op loop afstand. Een aanrader voor een ieder die op zoek is naar een kleine rustige en nette camping met alle nodige faciliteiten in een straal van enkele km. Wij waren met Pasen al voor de tweede keer, en voor alle Paas gasten een groot paasei met inhoud cadeau. Hans en Youri tot ziens
Rogier Dierckx
uit
Bladel
schreef op 22/04/2019
om
22:22
Hele mooie omgeving, rond Heeze kun je prima fietsen en wandelen. De camping is mooi aangelegd met afscheiding tussen de plaatsen dmv een heg, mooi grasveld en tegels op de plaats waar de voortent komt te staan. Het sanitair is schoon en prima ingericht, dus niets op aan te merken. Verder is er gratis WiFi op de staanplaatsen en de ontvangst is prima. We hebben hier een heel mooi paasweekend gehad. Echt een aanrader!
J. Oerlemans
uit
Dongen
schreef op 01/10/2018
om
18:03
Fantastische camping schoon zuiver Prima in orde Fijne eigenaar / beheerder Komen absoluut nog een keer terug
mieke
uit
antwerpen
schreef op 13/09/2018
om
13:54
Zelden op zo'n goede camping verbleven! Mooie ruime plaatsen, met veel groen. Heel goed sanitair, goede wifi ontvangst. Veel fiets- en wandelknooppunten in de omgeving met een mooie afwisseling tussen bos heide.
Jos en Ingeborg van Miert
uit
Gouda
schreef op 12/09/2018
om
08:19
Rustige camping vriendelijke eigenaar. Mooie ruime plaatsen met tegel vloer voor de caravan en voortent.Voor de E bikes oplaad punt . mooi ruim sanitair gebouw. Mooie omgeving voor fiets routes
Hans en Netty
uit
Barendrecht
schreef op 06/09/2018
om
17:52
Leuke kleine camping met goed sanitair. Mooie omgeving om te fietsen. Winkels dichtbij in het dorp.
Nelleke en Mart van Akkeren
uit
Wouw
schreef op 05/09/2018
om
12:21
voor de 8ste keer op camping de Kluis. Ik sluit me bij de vorige spreker (Mieke) aan. Alles tip top in orde, en brandschoon. We werden getrakteerd op tomaten uit de groentetuin van de Kluis. Ja, je hebt er alles , natuurschoon , en het dorp of de stad. Wij vinden het altijd prettig om op camping de Kluis te zijn. Bedankt Hans en Youri.
Mieke Vermolen Bertram
uit
Cocquio Trevisago (bella Italia )
schreef op 03/09/2018
om
18:56
Wij hebben eind augustus een week op deze heerlijk rustige, met brandschoon sanitair, gestaan. Een aanrader voor iedereen die graag nog in de natuur, in alle eenvoud, in het Brabantse landschap wil vertoeven.
Peter en Marijke Houtman
uit
Limmen
schreef op 20/08/2018
om
08:39
Wij waren met onze camper op deze camping van 2 tot 9 augustus 2018. Goede rustige camping met zon en schaduwplekken. Goede en schone sanitaire voorzieningen. Vriendelijke beheerder en medewerkers. Uitstekend geschikt voor fietstripjes in bos en heiderijke omgeving.
Carla en Nico
uit
Beverwijk
schreef op 05/08/2018
om
08:20
Rustige en mooi onderhouden camping met geweldig sanitair, vooral ook voor gehandicapten. Wij gaan daar nog wel een keer naar toe.
Be en Jannie van Aalderen
uit
Tiendeveen
schreef op 16/07/2018
om
17:07
Wij hebben een fijne vakantie door gebracht op de camping de Kluis . Met goed sanitair en schoon. Wij gaan deze camping vast nog een keer bezoeken
Fam.Diepstraten
uit
Bakel
schreef op 09/07/2018
om
19:24
We hebben deze camping bezocht van 14 Juni tm 8 Juli 2018.We hebben een heerlijke tijd gehad op deze mooie en schone camping,met een vriendelijke eigenaar.Goede ligging qua wandel en fietsgelegenheden met de Strabrechtse heide als hoogtepunt,Voor herhaling vatbaar.
Paul en Ria van den Heuvel
uit
Wijchen
schreef op 30/04/2018
om
17:08
Wij waren van 16 tot en met 24 april te gast op camping "De Kluis". We hebben genoten van het prachtige voorjaarsweer. De omgeving van deze heerlijk kleine camping leent zich uitstekende voor fietstochten door een prachtige natuur. De plekken op de camping zijn zeer ruim en de sanitaire voorzieningen uitstekend. Kortom ; camping "De Kluis" is een aanrader voor rustzoekers.