Je kunt een camping officieel openen met een lintje...
...maar wij vonden een taartje veel lekkerder. π
Ter gelegenheid van de officiΓ«le heropening van Camping De Kluis hebben we daarom onze eerste gasten vandaag getrakteerd op een feestelijk gebakje. Want mooie momenten vier je immers samen.
Bedankt voor alle lieve reacties en de gezellige sfeer. SantΓ© op vele mooie kampeeravonturen & gezellige ontmoetingen.π
Tot snel in Heeze πΏ
Tom & Judith